/E-ügyintézés/ Új ügy indítása

Elektronikus ügyintézés

Önkormányzatunk és a Közös Hivatal számára kiemelten fontos, hogy az ügyintézés minél gyorsabb, kényelmesebb és korszerűbb módon történjen. Ennek érdekében biztosítjuk az elektronikus ügyintézés lehetőségét, amelynek segítségével Ön otthonról, sorban állás nélkül is elindíthatja vagy intézheti egyes ügyeit.

Új ügy indítása

Elektronikus önkormányzati ügyintézés az E-Önkormányzat Portál felületén indítható. A Portál bárki számára elérhető, egyes funkciók szabadon használhatók (kérelmek kitöltése, letöltése), más funkciók azonban Ügyfélkapus bejelentkezéshez kötöttek (a kitöltött kérelmek elektronikus beküldése csak Ügyfélkapuval történő bejelentkezést követően lehetséges). A Portálon az alábbi elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat veheti igénybe:

Ügyindítás: Elektronikus űrlap kitöltésével és beküldésével ügyet indíthat a kiválasztott településnél. Indítsa el a szolgáltatást, majd válassza ki az ügytípust, amelyet intézni szeretne. Az űrlap elektronikus beküldése elektronikus azonosítást követően lehetséges!
Adóegyenleg lekérdezés: A szolgáltatás használatával lehetősége van az Ön, vagy az Ön által képviselt adózó helyi adószámla kivonatának lekérdezésére a kiválasztott önkormányzati adóhatóságnál.
Adóbevallási információk: A szolgáltatás használatával lehetősége nyílik arra, hogy a kiválasztott önkormányzathoz benyújtott és már feldolgozásra került adóbevallásait lekérdezze. 
Adók, díjak, illetékek befizetése: A szolgáltatás használatával elektronikus úton teljesítheti a kiválasztott önkormányzatnál adó- és illetékfizetési kötelezettségét.
Ügykövetés: Itt tájékozódhat elektronikusan indított ügyeinek ügyintézési állapotáról a kiválasztott településnél.

Amennyiben az ön által indítani kívánt ügytípus nem szerepel az E-Önkormányzat Portál űrlap keresőjében – tehát nincs az ügyéhez megfelelő űrlap – ez esetben az úgynevezett  e-Papír szolgáltatás igénybevételével bármilyen ügy elektronikusan indítható.

e-Papír szolgáltatás indítása

Kérjük, mielőtt igénybe veszi az e-Papír üzenetküldő alkalmazást, bizonyosodjon meg arról, hogy az E-Önkormányzat Portálon valóban nem áll rendelkezésre a benyújtani kívánt űrlap!

Az e-Papír egy ingyenes, hitelesített üzenetküldő alkalmazás, amely elektronikus úton összeköti az Ügyfélkapuval rendelkező ügyfeleket a szolgáltatáshoz csatlakozott önkormányzatokkal. Az ügyindítás kizárólag Ügyfélkapuval történő bejelentkezéshez és regisztrációhoz kötött!