Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleket, hogy 2018. január 1. naptól ügyeiket elektronikus úton is intézhetik! Az elektronikus ügyintézés a “Közös Hivatal” menüpontban található “E-ügyintézés” menüből érhető el! Részletes tájékoztatást is a nevezett menüben találnak a tisztelt ügyfelek.
Az ügyindításhoz szükséges nyomtatványok űrlapjai elérhetők az elektronikus ügyintézési portálon (Önkormányzati Hivatali Portál), melynek elérhetősége: https://ohp-20.asp.lgov.hu.
Az Önkormányzati Hivatali Portálon történő ügyintézéshez az ügyfelek részéről szükséges a Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztüli azonosítás (ügyfélkapu).
Amennyiben nem találnak beadványuknak megfelelő űrlapot az Önkormányzati Hivatali Portálon, az e-Papír szolgáltatással tudják ügyeiket elektronikusan intézni, melynek elérhetősége: https://epapir.gov.hu/
Az e-Papír szolgáltatás használatához az ügyfelek részéről szükséges a Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztüli azonosítás (ügyfélkapu).
Az ügyintézés menetéről részletes tájékoztatás, illetve segítség a fenti hivatkozásokra kattintva érhető el.