Az online űrlap kitöltési útmutatója:
- Jogcím kiválasztása, kérelem rövid indoklása pár sorban.
- Kérelmező adatainak megadása
- Jövedelmi adatok megadása
- Az önkormányzat által kért csatolmányok megjelölése:
– a választott jogcímhez tartozó csatolmány bejelölése
– a „NYILATKOZAT FELLEBBEZÉI JOGRÓL” elnevezésű csatolmányt minden esetben kötelezően bejelölendő és a későbbiekben feltöltendő!
A nyilatkozat innen érhető el, tölthető le:
– a csatolmányok feltöltését később kell elvégezni, az űrlap beküldése folyamatában! - Ha minden kötelező adatmezőt kitöltött és az „Ellenőrzések futtatása” lehetőséget lefuttatva nem talál hibát a rendszer, kattintson a „További műveletek” → „Az űrlap beküldése” gombra.
- Ezt a lépést követően kell feltölteni a szükséges csatolmányokat!
CSATOLMÁNYOK HOZZÁADÁSA: a feltöltés gomb segítségével egyesével tallózza be a feltöltendő csatolmányokat, majd az összes csatolmányt egyesével hitelesítse (a „Hitelesítés” gomb segítségével). A sikeres hitelesítést követően megjelenik a „rendszer által hitelesítve” felirat a feltöltött fájlok mellett. Ezt követően kattintson a BEKÜLDÉS gombra.