Tisztelt Ügyfelek!
A veszélyhelyzetre való tekintettel a Nagyharsányi Közös Önkormányzati Hivatalban 2021. november 8. napjától a személyes ügyfélfogadás határozatlan ideig szünetel.
Kivételt képeznek ez alól a kiemelt fontosságú, ügyintézői beavatkozást igénylő ügyek. Ez esetben az ügyintézővel telefonon előre egyeztetett időpontban lehetséges a hivatalban megjelenni, a szájmaszk használata az épületben kötelező!
Az általános ügyintézés telefonon történő egyeztetéssel, illetve elektronikus úton történik. Az elektronikus ügyintézésre az
E-Önkormányzat Portál ad lehetőséget. A Portállal kapcsolatos tájékoztatót megtalálja honlapunkon (www.nagyharsany.hu), az
„E-ügyintézés” menüpontban.
A papír alapon beadni kívánt nyomtatványokat és mellékleteiket a kapura kihelyezett postaládába szíveskedjenek elhelyezni.
Telefonos elérhetőségek:
Kollár Csaba polgármester: +36 20 / 551-8385
Dr. Szarkándi Zita jegyző: +36 30 / 226-6117
Hivatal: +36 72 / 568-000, +36 72 / 568-001, +36 30 / 454-2939
Elektronikus elérhetőségek: megtalálhatók a www.nagyharsany.hu oldal „Kapcsolat” menüpontjában